Prøv vores klinik på Nørrebro, klikfys-fysioterapi.dk

Fysioterapi Vesterbro

Fysioterapi Vesterbro – Mere livskvalitet

På Klinik Westend, Fysioterapi Vesterbro, arbejder vi for at øge din livskvalitet.

Vi er et tværfagligt sundhedshus, der behandler et bredt spænd af lidelser og gener.

Vores behandlingsforløb består af både fysioterapeutisk massage, genoptræning gennem fysiske øvelser og saglig livsstilsrådgivning. På den måde hjælper vi dig til et bedre helbred og en mindre belastet krop.

Klinikken rummer behandlingseksperter fra forskellige faggrupper. Vi kan derfor kombinere dit forløb med andre behandlingstyper skræddersyet efter dit behov.

Ring til os på 3311 5510 eller book en tid lige her.

Find os på kortet her.

Dét kan vi hjælpe dig med

Fysioterapi behandler bevægeapparatet. På helt almindeligt dansk betyder det, at vi arbejder med kroppens led og muskler. Med effektive manipulations- og mobiliseringsteknikker kan vi lindre smerter, skabe øget bevægelse og styrke din krop.

Det betyder for dig færre smerter, mere styrke og en sundere kropstilstand.

Med fysioterapi vesterbro hjælper vi dig, der døjer med smerter eller andre gener i kroppen. Vi har samtidig fokus på at forebygge, at generne kommer igen.

Vi har bl.a. stor erfaring med:

• Migræne
  • Led- og slidgigt
  • Smerter i lænd, bækken, ryg og nakke
  • Museskader
  • Parkinson
  • Graviditetsgener
  • Iskiassmerter

Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig her

Ring til os på 3311 5510 eller find vores priser på fysioterapi her

Hvorfor gå til fysioterapi?

Man kan gå til fysioterapi af mange årsager – både mentale og fysiske.
Vi arbejder ud fra et helhedsprincip, og mener, at det mentale og det fysiske på mange måder hænger sammen. Med fysioterapi vesterbro får du på den måde en behandling, der øger helheden af dit velvære. Mange går til fysioterapi efter at være blevet henvist af en læge.

Fysioterapi kan netop bruges til både forebyggelse af at gener kommer igen – og behandling af eksisterende gener.

Ofte henvises klienter med gener, som kan behandles helt uden medicin – og i nogle tilfælde, bruges fysioterapi som et supplement til den medicinske behandling af lægen.
Der er dog også mange, der tager til en fysioterapeut uden lægehenvisning.

Fysioterapi med tilskud fra sygesikring

Du kan få tilskud til fysioterapi, hvis du har fået en henvisning fra din læge. En henvisning fra din læge kræver, at du har en sygdom, som lægen vurderer, kræver behandling af en fysioterapeut.
Læs mere om de gældende regler her.

Du har også mulighed for vederlagsfri fysioterapi med en henvisning fra din læge, hvis du har et svært fysisk handicap. Læs mere om vederlagsfri fysioterapi her.

Find Klinik Westend, Fysioterapi Vesterbro

Klinik Westend, Fysioterapi Vesterbro, ligger på Vesterbrogade 67, 4th, 1620 København V.

Vi er tæt på flere forskellige busstoppesteder, bl.a. bus 6A. Der er også mulighed for parkering med indkørsel fra Gammel Kongevej.

Vi har åbent på telefonen hver dag fra 8-16 på tlf. 3311 5510.

Er vi for langt væk fra dig?
Vi har også en klinik på Nørrebro. Find vores klinik med fysioterapi på Nørrebro her.
Fysioterapi Vesterbro

Mette Helweg Andersen